Już sama definicja INNOWACJA wskazuje na poszukiwanie nowych rozwiązań. Planując testowanie materiałów edukacyjnych projektu MIKO zupełnie nie spodziewaliśmy się, jak dużą wytrwałością przyjdzie nam się wykazać, by wspomniane rozwiązania dla danego etapu znaleźć. Od miesięcy edukacja zawodowa kręci się jak karuzela w wesołym miasteczku, raz szybciej, raz wolniej, w rytm zmieniających się wytycznych. Mimo wszystko działamy. Częściowo zdalnie, w miarę możliwości na zajęciach stacjonarnych. Sprawdzamy, czy opracowane przez ekspertów MIKO konspekty lekcji podobają się młodzieży i są adekwatne do ich potrzeb. W pierwszym kwartale tego roku udało się uzyskać opinie uczniów z 4 grup, z Niemiec i z Polski. Trwa współpraca z dwoma kolejnymi grupami.
Dziękujemy za zaangażowanie szkołom: Zespołowi Szkół nr 1 w Ostrzeszowie oraz Johanniter Bildung Mitteldeutschland gGmbH, Johanniter-Akademie Mitteldeutschland w Magdeburgu.